Szeretettel köszöntelek a Talmácsi Gábor Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Talmácsi Gábor Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Talmácsi Gábor Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Talmácsi Gábor Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Talmácsi Gábor Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Talmácsi Gábor Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Talmácsi Gábor Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Talmácsi Gábor Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Kiváló időjárás volt az esztorili teszt két napja alatt, ami nagyban segítette az Aspar csapat munkáját. Talma mellett az összes élmenő elment, ami jelzi, hogy közel a Moto GP rajtja! Rengeteg dolgot próbáltak végig, és Gábor komolyan tartotta az iramot. Az eredmények és a tapasztalatok azt jelzik, hogy a motor geometriáján állítani kell. Valamint a féktávon nem viselkedik jól a motor, ezért Talma nem tudja időben megfordítani a gépet, ami rengeteg időveszteséget jelenti.
„A mai tesztelés sikerességéhez minden adott volt, ennek ellenére bebizonyosodott, hogy a motor beállításai még nem tökéletesek. Az utolsó köröket már kipörgés gátló nélkül tettem meg, mert ennek beállításai nem voltak megfelelőek. Mindettől függetlenül továbbra is optimistán állunk a holnaphoz. A mai eredményemhez képest holnap még jobbat szeretnék elérni!”
Az első nap eredményei:
Marco SIMONCELLI 1:41:282 44 kör
Hector BARBERA 1:41:298 85 kör
Mike DiMEGLIO 1:42:011 55 kör
Alex DEBON 1:42:668 27 kör
TALMÁCSI Gábor 1:42:804 53 kör
A második napon Talma a toppon volt. A motor beállításai rendkívül jól sikerültek, rengeteget javított az idején. Az Aspar Team holnap már nem tesztel, ezért világbajnokunk kihasználja az időt és kikapcsolódik, hisz Estorilban verőfényes napsütés van. Ma kissé fájt a csuklója, mert a tegnapi nap igencsak megerőltette. De szerencsére az olaszországi kezelés sokat segített.
A második nap eredményei:
1. Hector Barbera 1:41,113
2. Alvaro Bautista 1:41,119
3. Marco Simoncelli 1:41,139
4. Gabor Talmacsi 1:41,636
5. Mike Di Meglio 1:41,703
6. Alex Debon 1:41,851
7. Rattapark Wilairot 1:41,980
8. Roberto Locatelli 1:42,000
9. Lukas Pesek 1:42,027
10. Tom Luthi 1:42,298
11. Hiroshi Aoyama 1:42,310
12. Karel Abraham 1:42,362
13. Hector Faubel 1:42,491
14. Raffaele De Rosa 1:43,432
15. Axel Pons 1:46,141
16. Vladimir Leonov 1:47,961
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Félmillió euró hiányzik Talmácsi költségvetéséből!
Jerezben csak a 7.
Talma a 10. helyről rajtol
Marco Simoncelli kezét törte!