Szeretettel köszöntelek a Talmácsi Gábor Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Talmácsi Gábor Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Talmácsi Gábor Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Talmácsi Gábor Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Talmácsi Gábor Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Talmácsi Gábor Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Talmácsi Gábor Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Talmácsi Gábor Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Szerencsésen befejeződtek a Jerezi tesztek a Moto GP csapatai számára. Talmácsi Gábor a második napon 3., a harmadik napon a 4. időt érte el a mezőnyben. Sikerült olyan beállításokat találni, amelyek, jobb teljesítményt hoznak ki, mind a motorból, mind Gáborból. Külön szokni kell a kipörgés gátló használatát, amely teljesen más vezetést igényel, mint amit eddig megszokott. Talma a végén már sokat csúsztatta a gépet, ami azért érdekes, mert sajátos, leleményes kanyartechnikát tesz neki lehetővé. Stefano Favaro a menedzser elmondta, hogy ez a teszt inkább a technikai dolgok összecsiszolására szolgál, nem másra. Menet közben új motor elektronikát kapott Gábor, valamint sokkal bővebb ebben a géposztályban a gumiválaszték, így azokat is próbálgatnia kell!
Talma pedig a következőket mondta a teszt végén:
„Rengeteget állítottunk az első futóművön, mert nem tudtuk kihasználni a teljes rugó utat, ami miatt nem éreztem a motor elejét, kanyar közben sokszor nem tudtam teljes fékerőt használni, pedig szükséges lett volna. A végére azonban már egész jól éreztem magam az Aprilián.
Nagyon elégedett vagyok az eredményekkel. Már sikerült nagyjából kitapasztalnunk a motor adottságait, ami tovább segíti a munkát a még jobb eredmény elérésében. Ugyanilyen lendülettel készülök a valenciai tesztelésre. Nagyon tudatosan dolgozunk, a hangsúly most nem a köridőkön van, hanem elsősorban a tapasztalatszerzésen, hogy a versenyeken a lehető legjobb formámat tudjam hozni. A tesztelés minden percét élveztem, a csapat is és én is nyugodtak vagyunk a továbbiakat illetően.”
Sajnos Gábor csuklója még mindig nem tökéletes, a hosszabb féktávokon gondot jelent. Ezért Dr. Claudio Costa a Moto GP vezető orvosa, folyamatosan felügyelte világbajnokunk csontjait. Gábor elmondta, bár zavaró a sérülés, de dupla versenytávokat tesz meg naponta, ezért annyira nem nagy a baj.
Kis érdekesség, hogy az utolsó napon többen is elestek, pl.: Sergio Gadea, Dominique Aegerter, Lukas Pesek és Thomas Lüthi is.
Jerez, 250 kcm, harmadik nap:
1. Alvaro Bautista – Aprilia – 63 – 1.43.488
2. Mike Di Meglio – Aprilia – 40 – 1.44.021
3. Hiroshi Aoyama – Honda – 85 – 1.44.264
4. Gabor Talmacsi – Aprilia – 48 – 1.44.266
5. Thomas Luthi – Aprilia – 62 – 1.44.418
6. Ratthapark Wilairot – Honda – 70 – 1.44.524
7. Lukas Pesek – Aprilia – 33 – 1.44.705
8. Raffaele De Rosa – Honda – 51 – 1.44.736
9. Hector Faubel – Honda – 74 – 1.45.252
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Jerezben csak a 7.
Talma a 10. helyről rajtol
Marco Simoncelli kezét törte!
Bemutatták a csapatot!