Talmácsi gábor: blog

Szeretettel köszöntelek a Talmácsi Gábor Fan Club közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 377 fő
  • Képek - 358 db
  • Videók - 44 db
  • Blogbejegyzések - 72 db
  • Fórumtémák - 5 db

Üdvözlettel,

Talmácsi Gábor Fan Club vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Talmácsi Gábor Fan Club közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 377 fő
  • Képek - 358 db
  • Videók - 44 db
  • Blogbejegyzések - 72 db
  • Fórumtémák - 5 db

Üdvözlettel,

Talmácsi Gábor Fan Club vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Talmácsi Gábor Fan Club közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 377 fő
  • Képek - 358 db
  • Videók - 44 db
  • Blogbejegyzések - 72 db
  • Fórumtémák - 5 db

Üdvözlettel,

Talmácsi Gábor Fan Club vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Talmácsi Gábor Fan Club közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 377 fő
  • Képek - 358 db
  • Videók - 44 db
  • Blogbejegyzések - 72 db
  • Fórumtémák - 5 db

Üdvözlettel,

Talmácsi Gábor Fan Club vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Talmácsi Gábor hírei

 Talma szakított az Asparral

15 éve | [Törölt felhasználó] | 2 hozzászólás

To think, I was confused a mniute ago.

Utolsó hozzászólás

MÉSZÁROS MARTIN üzente 15 éve

AZ ELŐBB LÁTTAM A HÍRADÓT ÉS NEM SZIDOM ASPART MERT ASPAR MESZEREZTE NEKI A MÁSODIK MOTORT CSAK TALMA NEM UTAZOTT EL LE MANSBAN

network.hu

Sajnos Világbajnokunknak még esélye sem volt, hogy a dobogóért harcoljon.

Egész hétvégén a bállításokkal szenvedett. És még a vasárnapi bemelegítésen is a motort módosítgatták. Gábor jobb eredményre számított, de még így is értékes pontokat szerzett. A hátsó futómű beállítások miatt nem volt jó a tapadása, ezért állandóan csúszkált a motor. De így is a határon motorozott és igyekezett előrébb végezni. A rajtja borzalmasan sikerűlt, de utána fel tudott kapaszkodni.

Utolsó hozzászólás

[Törölt felhasználó] üzente 16 éve

Nagyon izgalmas verseny volt a 250-es talán az év verseny.És egyetértek Gabival,mert ebben a kategóriában azért nemegy világbajnok repeszt tehát nehezebb az élre kerülni és ott is maradni.Például Locatelli akivel csatázott korábban volt 125-ös világbajnok,de említhetném Lüthit is meg másokat.Ilyen közegben a hetedik hely szerintem kiváló.De azért lesz még dobogó az éven Talma számára.

Tovább 

 

network.hu

Világbajnokunk, már a szabad edzéseken is bajlódott. Gond volt a hátsó gumi tapadásával, több fajta gumi kipróbálása után kiderült, hogy a hátsó gátló beállítási nem jók, de az első meg nagyon összeült a féktávon. Gábor külön kiemelte Aoyama teljesítményét, véleménye szerint nagyon veszélyes, simán tudja az élen versenyzők tempóját. Az edzés napon is gondjai voltak Talmának. A karburátor az edzés elején makacskodott, a futómű beállítással végig gondja volt.

Tovább 

network.hu

A 250-es kategória világbajnoka krosszozás közben a csuklóját törte. Kedden megműtik, így a katari versen való indulása, igen csak kétséges! Gábor legfőbb ellenfél nélkül maradt!



bővebben itt

 

network.hu

A Gresham-palota csillogó luxusa közt bemutatták Talma új csapatát, a motorját és elmesélték, hogy mi történt mostanában.

 

Részletekért katt ide!

network.hu

Azután, hogy szinte az összes támogatója hátat fordított világbajnokunknak, és már a rajongók akarták összedobni a pénzt a második motorjára, a Balatonringet építő 2 spanyol cég a Grupo Milton, és Sedesa több mint 2,5 millió euróval támogatja Gábor csapatát. A két cég megjelenése egyértelmű üzenet, hogy komolyan gondolják a pálya megépítését, és biztosak benne, hogy Talma sikeres lesz ebben az évben is.

Részleteket is megtudhatunk 2009.03.31-én, amikor hivatalos körülmények közt bemutatkozik a csapat, a szponzorok, elmesélik terveiket és megtudhatjuk a kulisszatitkokat!

Tovább 

network.hu

Jerezben tegnap kezdetét vette az IRTA teszt, ami azt jelenti, hogy a bajnokságban induló összes pilótának kötelező a részvétel. Talma végig az élen motorozott, elmondása szerint vannak még rejtett tartalékok  motorban, és a beállítások finomításával ki is lehet csalogatni. A csuklója jól van, semmi gondot sem okozott a sok megtett kör. Verseny szimulációk alkalmával többször belekerült 1-2 bolyba és gond nélkül tartotta a tempót Barberával és Simoncellivel.

Tovább 

network.hu

Pár nap múlva médiakampányt indít Talmácsi Gábor menedzsmentje, hogy megvehessék a tartalék motort az Aprilia gyártól. A félmillió euró értékű versenymotor már raktárban a áll. Stefano Favaro elmondása szerint nem akarták, hogy idáig fajuljon a dolog, de a közeli szezon kezdet és a szponzorhiány kényszerű döntéseket szül.

 

 

 

 

 

 

 

A rajongók saját maguk kezdeményezték Gábornak a gyűjtést, erre senki nem kérte őket. A Talma fanatikusok látván, hogy milyen kétségbe ejtő helyzetben van kedvencük, lépésre szánták el magukat.

Tovább 

network.hu

Nem lesz tartalék motorja Gábornak ebben a szezonban. Stefono Favarro a manager elmondta, hogy félmilló eurót kellene az Apriliának kifizetni, egy második gépért, de mivel Gábornak csupán egy, azaz egy darab magyar szponzora van, erről is le kell mondaniuk. Sajnos a tulajdonos Aspar Martinez úr zsebből képtelen egy újabb motort megfinanszírozni. Ami azért is nagyon komoly hátrány, hisz minden edzésen, teszten ugyanazzal a motorral kell indulnia, és ha például  a verseny előtti időmérőn valami végzetes történik a gépével, lehet, hogy rajthoz sem tud állni Talma!

Tovább 

 

 

network.hu

Kiváló időjárás volt az esztorili teszt két napja alatt, ami nagyban segítette az Aspar csapat munkáját. Talma mellett az összes élmenő elment, ami jelzi, hogy közel a Moto GP rajtja! Rengeteg dolgot próbáltak végig, és Gábor komolyan tartotta az iramot. Az eredmények és a tapasztalatok azt jelzik, hogy a motor geometriáján állítani kell. Valamint a féktávon nem viselkedik jól a motor, ezért Talma nem tudja időben megfordítani a gépet, ami rengeteg időveszteséget jelenti.

Tovább 

 Frissebb bejegyzések

Régebbi bejegyzések 

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu