Szeretettel köszöntelek a Talmácsi Gábor Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Talmácsi Gábor Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Talmácsi Gábor Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Talmácsi Gábor Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Talmácsi Gábor Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Talmácsi Gábor Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Talmácsi Gábor Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Talmácsi Gábor Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
nem írkálok többet a talma oldalára mert alapítottam egy saját NÉMETH BALÁZS fan clubbot.aki drukkol BALÁZSnak az csatlakozzon http://nemethbalazs11.network.hu
Egy hellyel maradt le a pontszerzésről a Balatonring Team újonca, nagyon nehéz körülmények között a 16. helyen végzett Németh Balázs
Hihetetlenül izgalmas versenyt vívtak a gyorsaságimotoros-világbajnokság 250 köbcentis kategóriájának indulói vasárnap Mugellóban. Az utolsó kanyarokban dőlt el a győzelem, most már nem először ebben a szezonban. Végül a magyar Team Tóth csapatban versenyző olasz Pasini lett az első Simoncelli és Bautista előtt. Ismét két magyar volt ott a rajtnál, Tóth Imre illetve a Balatonring Team új pilótája, Németh Balázs.
|
|
„A fő cél a limit megfutása volt ma, ez sikerült! Holnapig még megnézzük az adatokat, és szerintem fogok tudni gyorsulni. Sőt, Aspar Úr azt ígérte, hogy este még megkapom di Meglio adatait, az övével összehasonlítjuk az enyémet, és ez is segít majd, hogy hol kellene másként menni. Edzésről-edzésre egyre jobban hozzászoktam a motorhoz, de azért még van mit tanulni. A versenyre azt kérte Aspar Úr, hogy egy nagyobb csoporttal próbáljak majd elmenni, mert tanulhatok tőlük, és akár húzhatnak is.”
A negyedliteresek időmérő edzését Alvaro Bautista nyerte meg, mögötte a további sorrend: Marco Simoncelli és Hector Barbera.
Mugelloban megkezdődött a 250 köbcentisek kvalifikációs edzése, az első gyorskörök megtétele után Alex Debon állt az élen, mögötte Aoyama és Simoncelli, Pasini pedig a 4. pozícióban motorozott. A következő körben Hiroshi Aoyama javította meg Debon idejét, azonban a spanyol sem hagyta magát, de hibázott, így nem tudta visszaelőzni a japánt, Hector Barbera közben feljött a 2.
Németh Balázs nyilatkozata:
„Először a pálya és a motor is szokatlan volt, sokszor rossz sebességi fokozatot választottam. Ahogy telt az idő, egyre jobban éreztem magam edzés közben. Az edzés előtt egyébként nem tudtam kipróbálni a motort, csak arra volt idő, hogy beállítsuk a lábtartót, a kormányt és a fékkarokat. A csapat azt kérte, hogy az első edzésen csak ismerkedjek a motorral, nem kell gyorsan menni, csak ismerjem meg a pályát és a motort. A főszerelővel kielemezzük az adatokat, elmondja majd, hogy mit kell máshogy csinálnom ahhoz, hogy holnap még gyorsabb legyek!” Az első szabadedzés időeredményei:
1.
Olasz lapértesülések szerint Talmácsi utódja, a Balatonring Racing Teamnél, a 21 éves Németh Balázs lesz. (A hír a Balatonring Team részéről még nem nyert megerősítést!)
Olasz értesülések szerint (gpone.com), a 21 éves Németh Balázs lesz Talmácsi Gábor utódja a Balatonring Racing Teamnél. Fiatal kora ellenére a magyar versenyző egyáltalán nem számít zöldfülűnek, mivel már korábban sikerült rengeteg tapasztalatot gyűjtenie a Supersport világbajnokság berkein belül.
A csapat tovább működik, és a Balatonring-projekt is folytatódik
Nem tudott megállapodni egymással a Budapestre érkező Jorge Martínez Aspar és Talmácsi Gábor, így nem ül többet motorra a Balatonring Team színeiben a magyar pilóta. A megbeszélés után mindketten kihangsúlyozták, hogy békében váltak el egymástól, és kizárólag a médiajogokkal kapcsolatos viták miatt nem tudtak megegyezni. Jorge Martínez Aspar egyértelművé tette, hogy idén már nem működhetnek úgy a médiajogok, mint az elmúlt két évben.
15 éve | MÉSZÁROS MARTIN | 0 hozzászólás
Stefano Favarot, Talmácsi Gábor menedzserét kérdeztük telefonon, hogy a hír tényleges megerősítést nyerjen miszerint Jorge „Aspar” Martienz jövő hétfőn Budapestre jön.
Mivel rengeteg „kacsával” találkoztunk már az elmúlt időszakban, ezért úgy gondoltuk, hogy utána járunk a dolognak, amely szerint Talmácsi Gábor (volt) csapatfőnöke Jorge „Aspar” Martinez valóban Magyarországra jön-e jövő héten hétfőn. Telefonon hívtuk fel Stefano Favarot, Gábor menedzserét, aki megerősítette az információt, miszerint Martinez Úr valóban Budapestre érkezik a következő hétfőn.
Kiállt menedzsere mellett Talmácsi Gábor világbajnok motorversenyző, aki csütörtökön szerződést bontott a Balatonring Teammel a második motor hiánya és a médiaképviseleti jogok egyoldalú megváltoztatása miatt. Stefano Favaro a Telesport.hu-nak azt nyilatkozta, más megoldás hijján az is elképzelhető, hogy Talmács kihagyja ezt az évet.
A magyar sportoló az MTI-hez eljuttatott állásfoglalásában visszautasította Jorge Aspar Martínez csapatfőnök pénteki ajánlatát, aki csak vele személyesen kívánt tárgyalni, mivel szerinte "Talma" menedzsere, Stefano Favaro provokálta ki a szakítást.
Ha nem is szorosan a te9me1hoz, de juottt eszembe, hogy az anno 10 vagy 15 Ft/doboz cigarette1m e1ra e9pp' a napokban emelkedett 700 Ft/doboz "magasse1gba." ("f6rf6mmel" olvasom, hogy nem velem kezdik azt sem, hogy a gyf3gyszert nem te1mogatja a TB,- hanem a cukrosokkal.) A legfrissebb hedrekről (fajabb "adf3k") szf3t sem. Mindenesetre megne9ztem a TdcKE ke1rtya "honlapot" is,- be1r ki-ki df6ntse el, hogy a jelenlegi (?) 10% "kedvezme9nyt"- hogy' minősedti. d6sszegze9s -fe9le (?) ... he1t, minden relatedv !
15 éve | MÉSZÁROS MARTIN | 0 hozzászólás
A bejelentést követően, miszerint Talmácsi Gábor szakít csapatával a Balatonring Team-mel, Le Mans-ban már egyre jobban felerősödtek, azok a hírek, hogy a magyar motoros felmegy a MotoGP-be és a Hondához igazol.
Az MCN értesülései szerint a 2007-es világbajnok a szezon hátralévő részében a Scot Honda csapathoz szerződik, ahol a japán Yuki Takahashi csapattársa lesz a hátralévő futamokon és egy nem gyári Honda RC212V motort kapna. Az internetes portál úgy értesült, hogy a felek közel állnak a megállapodáshoz.
Sziasztok!Ha tf6rf6korszagban akartok eskfcdni elf6sszf6r is a baoatotrk menjen el a lakohelye szerinti belediyehez( f6nkormanyzat)es kerdezze meg az anyakf6nyvvezetf6t( nikah memuru ) milyen papirokat ker. Nallunk ragaszkodtak,hogy tf6rf6korszagban forditsuk.Azt mondtak, nekik jobb igy,mert ha hiba van a forditasban akkor engem hazakfcldenek veleviszont, ha kint forditsuk akkor egyszerfcbb javitani.Minden belediye mast ker!Egyebkent nekem minden hivatal mast mondott milyen papir kell.Kell vagy nem kell apostille stb.Csinaltassatok vagy 15 szemelyigazolvanykepet a rendf6rsegre meg az anyakf6nyvi hivatalba es a korhazba is kelleni fog.1.
15 éve | Tóth Tibor | 1 hozzászólás
Sajnos Világbajnokunknak még esélye sem volt, hogy a dobogóért harcoljon.
Egész hétvégén a bállításokkal szenvedett. És még a vasárnapi bemelegítésen is a motort módosítgatták. Gábor jobb eredményre számított, de még így is értékes pontokat szerzett. A hátsó futómű beállítások miatt nem volt jó a tapadása, ezért állandóan csúszkált a motor. De így is a határon motorozott és igyekezett előrébb végezni. A rajtja borzalmasan sikerűlt, de utána fel tudott kapaszkodni.
15 éve | Tóth Tibor | 0 hozzászólás
Világbajnokunk, már a szabad edzéseken is bajlódott. Gond volt a hátsó gumi tapadásával, több fajta gumi kipróbálása után kiderült, hogy a hátsó gátló beállítási nem jók, de az első meg nagyon összeült a féktávon. Gábor külön kiemelte Aoyama teljesítményét, véleménye szerint nagyon veszélyes, simán tudja az élen versenyzők tempóját. Az edzés napon is gondjai voltak Talmának. A karburátor az edzés elején makacskodott, a futómű beállítással végig gondja volt.
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Utolsó hozzászólás