Szeretettel köszöntelek a Talmácsi Gábor Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Talmácsi Gábor Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Talmácsi Gábor Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Talmácsi Gábor Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Talmácsi Gábor Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Talmácsi Gábor Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Talmácsi Gábor Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Talmácsi Gábor Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
15 éve | Tóth Tibor | 0 hozzászólás
A Gresham-palota csillogó luxusa közt bemutatták Talma új csapatát, a motorját és elmesélték, hogy mi történt mostanában.
Azután, hogy szinte az összes támogatója hátat fordított világbajnokunknak, és már a rajongók akarták összedobni a pénzt a második motorjára, a Balatonringet építő 2 spanyol cég a Grupo Milton, és Sedesa több mint 2,5 millió euróval támogatja Gábor csapatát. A két cég megjelenése egyértelmű üzenet, hogy komolyan gondolják a pálya megépítését, és biztosak benne, hogy Talma sikeres lesz ebben az évben is.
Részleteket is megtudhatunk 2009.03.31-én, amikor hivatalos körülmények közt bemutatkozik a csapat, a szponzorok, elmesélik terveiket és megtudhatjuk a kulisszatitkokat!
|
|
15 éve | Lengyel Tamás | 0 hozzászólás
Jerezben tegnap kezdetét vette az IRTA teszt, ami azt jelenti, hogy a bajnokságban induló összes pilótának kötelező a részvétel. Talma végig az élen motorozott, elmondása szerint vannak még rejtett tartalékok motorban, és a beállítások finomításával ki is lehet csalogatni. A csuklója jól van, semmi gondot sem okozott a sok megtett kör. Verseny szimulációk alkalmával többször belekerült 1-2 bolyba és gond nélkül tartotta a tempót Barberával és Simoncellivel.
15 éve | Tóth Tibor | 0 hozzászólás
Pár nap múlva médiakampányt indít Talmácsi Gábor menedzsmentje, hogy megvehessék a tartalék motort az Aprilia gyártól. A félmillió euró értékű versenymotor már raktárban a áll. Stefano Favaro elmondása szerint nem akarták, hogy idáig fajuljon a dolog, de a közeli szezon kezdet és a szponzorhiány kényszerű döntéseket szül.
A rajongók saját maguk kezdeményezték Gábornak a gyűjtést, erre senki nem kérte őket. A Talma fanatikusok látván, hogy milyen kétségbe ejtő helyzetben van kedvencük, lépésre szánták el magukat.
Nem lesz tartalék motorja Gábornak ebben a szezonban. Stefono Favarro a manager elmondta, hogy félmilló eurót kellene az Apriliának kifizetni, egy második gépért, de mivel Gábornak csupán egy, azaz egy darab magyar szponzora van, erről is le kell mondaniuk. Sajnos a tulajdonos Aspar Martinez úr zsebből képtelen egy újabb motort megfinanszírozni. Ami azért is nagyon komoly hátrány, hisz minden edzésen, teszten ugyanazzal a motorral kell indulnia, és ha például a verseny előtti időmérőn valami végzetes történik a gépével, lehet, hogy rajthoz sem tud állni Talma!
15 éve | Lengyel Tamás | 0 hozzászólás
Kiváló időjárás volt az esztorili teszt két napja alatt, ami nagyban segítette az Aspar csapat munkáját. Talma mellett az összes élmenő elment, ami jelzi, hogy közel a Moto GP rajtja! Rengeteg dolgot próbáltak végig, és Gábor komolyan tartotta az iramot. Az eredmények és a tapasztalatok azt jelzik, hogy a motor geometriáján állítani kell. Valamint a féktávon nem viselkedik jól a motor, ezért Talma nem tudja időben megfordítani a gépet, ami rengeteg időveszteséget jelenti.
15 éve | Tóth Tibor | 0 hozzászólás
Jó idénykezdést vár a katari futamtól Talma, aki már elkezdte a visszaszámlálást a 2009-es szezonra. A 125 köbcentis kategória világbajnok magyar fenegyereke márciusban Portugáliában és Spanyolországban is tesztel, és bár jó formában van, még érzi kissé a tavalyi szezon végén összeszedett csuklósérülését.
(a képen: Talma februárban, Jerezben)
"Egyelőre még korai azt nézni, milyen gyorsak vagyunk. Remekül alkalmazkodom az új RSA Apriliához, és minden teszten tovább dolgozunk a javulás érdekében" - nyilatkozta Talma a motogp.com-nak.
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu